Digi & Web, Podcast

Epäreilun hyvä podcast: Verkkokaupan asiakaskokemuksen kehittäminen

Tämän kertaisessa podcastissa käsittelemme asiakaskokemyksen kehittämistä verkkokaupassa. Mitä se on? Mistä se muodostuu? Kuinka sitä voi kehittää?

Epäreilun hyvä podcast: Verkkokaupan asiakaskokemuksen kehittäminen

Tänään on kansainvälinen podcast-päivä! Sen kunniaksi tänään julkaistiin Unfairin kolmas jakso Epäreilun hyvää podcastia.

Tämän kertaisessa jaksossa käsittelemme digitaalista asiakaskokemusta verkkokaupassa. Mitä se on? Mistä se muodostuu? Kuinka asiakaskokemuksen kehittämisellä voi kasvattaa myyntiä?

Aiheesta keskustelemassa digitaalisen markkinoinnin asiantuntijamme Juuso ja Tume sekä verkkokauppoja rakentava web-kehittäjämme Eelis.

 

Tästä suoraan kuuntelemaan!


Epäreilun hyvä podcast

Nosta markkinointisi hurjaan laukkaan Unfairin podcastin avulla! Ohjelmassa kerromme käytännönläheisesti, miten voit hyödyntää Lean Start Up -menetelmiä markkinoinnissa ja omassa bisneksessäsi. Jokaisessa jaksossa mukana Unfairin oma tiimiläinen jakamassa parhaat vinkit ja kysymässä kiperimmät kysymykset vaihtuvilta vierailijoita. Kuuntele epäreilun hyvää keskustelua ja kartuta kilpailuetua Unfairin ääniaalloilla!

Podcastimme löytyy myös Spotifysta sekä Acastista nimellä Epäreilun hyvä podcast.

Kirjoittaja

Juuso Koivuniemi on digipilveen sujuvasti sukeltava, kohdennetun verkkomainonnan ja verkon ostopolkujen asiantuntija. Juuso nauttii asiakkaiden bisneksen tukemisesta digitaalisen markkinoinnin keinoin ja kehittää omaa osaamistaan jatkuvasti. Hän uskoo, että markkinoinnin automaatio vie yritysten markkinoinnin mitattavuuden uudelle tasolle.